Om kundföretaget


I den här rollen kommer du att stötta både ledning och medarbetare med varierande uppgifter och aktiviteter i en dynamisk arbetsmiljö.

Vår kund erbjuder en trevlig och utvecklande arbetsplats med stort eget ansvar, engagerade kollegor och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling.

Vi är intresserade av att lära känna dig och vad just du kan bidra med – så tveka inte att skicka in din ansökan, även om du inte uppfyller alla krav!

Dina arbetsuppgifter


I den här rollen kommer du att vara spindeln i nätet som håller ihop och driver på det dagliga arbetet – med fokus på att stötta chefer, team och verksamheten som helhet.

- Stötta linjechefer och deras team i det dagliga arbetet för ökad effektivitet och kvalitet.
- Ansvara för onboarding av nya medarbetare och konsulter.
- Samverka med både lokala och globala assistentnätverk.
- Planera och koordinera interna och externa möten och konferenser.
- Vara ett proaktivt stöd till chefer och agera som en samarbetsinriktad partner.
- Hjälpa ledningsgruppen med rapporter, presentationer och administrativa uppgifter.
- Medverka i initiativ som förbättrar medarbetar- och kundupplevelsen.

Din profil


Vi söker dig som gärna har en utbildning inom företagsekonomi och erfarenhet av ledarskap, vilket ses som meriterande. Du har tidigare arbetat med administration och service och har ett intresse för dessa områden. För att lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att koordinera och strukturera, samt kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Du är proaktiv och har lätt för att se både utmaningar och möjligheter i verksamheten. Vidare har du mycket god kommunikativ förmåga och trivs i en dynamisk och multikulturell miljö. Du arbetar gärna självständigt men också tillsammans med andra. Då du blir en del av en global organisation är det ett krav att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Även om du inte uppfyller alla krav ser vi gärna att du söker – vi lägger stor vikt vid din personlighet och inställning!

Övrig information


Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Om oss


FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta.

Konsultias bemanningslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du får marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Anställningsomfattning:

Heltid

Anställningsform:

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort:

Västerås

Kontaktperson(er):

Sök jobbet