Om kundföretaget
Örebro Svets & Hydraulik AB grundades 1982 och erbjuder en helhetslösning där vi efter kunds önskemål tar fram ritningsunderlag, tillverkar, tillgodoser ytbehandling, monterar och levererar.

Örebro Svets & Hydraulik AB ska vara en känd leverantör av laserskurna, kantpressade, bearbetade och svetsade produkter så som öppna och slutna kärl i stål och rostfritt mot entreprenad- och maskinindustrin. Vi tillverkar allt från mindre laserskurna och svetsade detaljer till större hydraul- och bränsletankar, reklamstolpar och smörjgropar.

Produkter ska levereras i rätt tid och med en kvalitet överensstämmande med kundens önskemål. Vi arbetar i enlighet med rådande lagar och regler samt utifrån krav och rekommendationer i ISO 9001, ISO 3834 samt EN 1090.

Företagets maskinpark är modern och består av laserskärning kantbockning samt manuell svetsning. Kompetent och yrkesskicklig personal i kombination med en modern maskinpark gör att vi genom att ständigt utveckla vår verksamhet säkrar vi rätt kvalitet till lägsta kostnad. Detta ger både oss och våra kunder förutsättning för god lönsamhet.

Örebro Svets & Hydraulik AB är medlem i T- verkarna och tillsammans med övriga medlemsföretag bildar de en komplett systemleverantör med målsättning att leverera såväl enskilda komponenter som kompletta system.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör har du ett tätt samarbete med produktionsledaren, produktionsmedarbetarna och övriga kontorspersonal. Du kommer sitta med i företagets ledningsgrupp och förväntas aktivt delta och bidra i det strategiska arbetet.
I rollen kommer du ha återkommande och löpande kontakt med kunder, leverantörer och samarbetspartners.
Du kommer även ansvara för orderhantering och inköp kopplade till produktion. Allt detta för att säkerställa en hög leveranssäkerhet till kund.


Ansvar

- Sköta inköp
- Hantera reklamationer
- Ta emot och registrera order
- Vara med och planera produktionsflödet
- Upprätthåll god kontakt och ett gott samarbete med kunder leverantörer och personal



Din profil
Vi söker dig som trivs i industri och verkstadsmiljö samt erfarenhet av orderhantering, Inköp och reklamationshantering. Vidare tror vi att du är en person som har ett strukturerat arbetssätt men som har lätt att anpassa dig till nya förutsättningar i en händelserik miljö. Du är en problemlösare och ser möjligheter till utveckling i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad och noggrann samt har god helhetssyn.

För att lyckas i denna roll tror vi att du har följande kvalifikationer:
- Erfarenhet av arbete inom lager eller Industri är meriterande
- Behärska svenska och engelska väl i tal och skrift är ett krav.
- B-körkort
- Erfarenhet av Monitor system är meriterande
- God datorvana

Övrig information
Arbetstiderna är förlagda till dagtid och tillträde sker enligt överenskommelse.

Denna rekrytering sker i samarbete med Konsultia AB. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Platschef: Elia Dnkha, elia@konsultia.se.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

Anställningsomfattning:
Heltid

Anställningsform:
Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort:
Örebro

Kontaktperson(er):
Elia Dnkha
elia@konsultia.se

Sök jobbet